środa, 18 stycznia 2017

Pregna Plus

Pierwsze próbki dla kobiet ciężarnych dostałam od swojego lekarza ginekologa na pierwszej wizycie w 6 tygodniu ciąży.

W zestawie znajdowały się:
  • próbki witamin Pregna Plus dla kobiet w ciąży i mam karmiących piersią (chyba 6 sztuk, już dawno zjedzone - brak na zdjęciu),
  • teczka na dokumenty moje i mojego dziecka,
  • karta ciąży wraz z przeźroczystym etui,
  • poradnik (nie tylko) dietetyczny dla kobiet w ciąży i mam karmiących piersią.  
  • Link Pregna

4 komentarze:

  1. witam jestem w 5 tyg. ciazy I chciała bym otrzymac taki zestaw pregny ? co trzeba zrobić ? poniewaz dostałąm tylko karte ciazy bez zadnej teczki niczego ...;/ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem zainteresowana . Weszłam w podany link I co dalej ?

      Usuń
  2. Warto zapytać swojego ginekologa, mój dał mi zestaw Pregny na pierwszej wizycie potwierdzającej ciąże,to było w 7 tygodniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dostałam w 8 tygodniu ciąży i teczkę i kartę ciąży i jakiejś tam dodatki

    OdpowiedzUsuń